STREETFIGHTER
+8
shawnder
Tradesman
emtychev
TT
short van
chevycamp
Tomas van
Snoken
12 posters
Vans of Norway - Norway Van Forum :: Ditt Van prosjekt :: Legg ut bilder og skriv info om ditt Van prosjekt
Side 1 av 4
Side 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
STREETFIGHTER
Kansje på tide og skrive noen ord om min proskjekt van.
Er en 76 mod maxi van som jeg kjøpte i 1989 første gang. Solgte den i 1999. Og kjøpte restene av igjen i 2010.
Bilen er godkjent med 440 cid motor og ombygd til B 200 fra B300.
Er mye og gjør med den igjen før den blir som jeg vil ha den.
Skal få noen til og legge ut bilder av den
Er en 76 mod maxi van som jeg kjøpte i 1989 første gang. Solgte den i 1999. Og kjøpte restene av igjen i 2010.
Bilen er godkjent med 440 cid motor og ombygd til B 200 fra B300.
Er mye og gjør med den igjen før den blir som jeg vil ha den.
Skal få noen til og legge ut bilder av den
Re: STREETFIGHTER
Her kommer det bilder
Før salg i 99:
Etter tebakekjøp:
Sammen igjen etter 11 år
Ja, kjøleskapet fungerer, så ølen e kald
Før salg i 99:
Etter tebakekjøp:
Sammen igjen etter 11 år
Ja, kjøleskapet fungerer, så ølen e kald
Snoken- Fersking
- Antall Innlegg : 45
Bosted(fylke) : Neslandsvatn, Telemark
Jobb/hobby : Amcars
Van (Merke og modell) : Det kommer..
Registration date : 20.07.2009
Jepp ventet noen chev venner. Og di tåler jo ikke merTomas van skrev:Øl i det skapet???? ser bare damebrus jeg
Ser ut til at det blir noen timer med rustsveising her,men flott van med hand laget stylingen.
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
den var drit kul.... nice
short van- Antall Innlegg : 8
Registration date : 21.01.2011
Takker. Det begyner og krible litt i fingrene til og begyne.short van skrev:den var drit kul.... nice
Men må nok priotere og få ferdig litt annet først
Blir bra når denne her kommer på veien og kjører rundt i grenland . Meget stilig van du har her.
Tusen takk. Blir nok noen runder til sommeren på røde skilter. Blir nok ikke begynt noe restavrering av den før høsten igjen.emtychev skrev:Blir bra når denne her kommer på veien og kjører rundt i grenland . Meget stilig van du har her.
Har ikke tid
Da har vi vert og hentet noen rustskade deler til den. Så bare den andre van begynner og bli ferdig. Er det til med denne.
I dag har jeg startet den.moparman skrev:Da har vi vert og hentet noen rustskade deler til den. Så bare den andre van begynner og bli ferdig. Er det til med denne.
Bare vente på våren skal tine en del snø nå,så en kan få den ut av garasjen
Nå har jeg bestilt noen deler til den. Så kansje den er ute og kjører på røde skilt natt til første mai og
Har og fått tak i hud soffa til den og.
Har og fått tak i hud soffa til den og.
Da har jeg hvert og hentet deler til den hos Morgans amcar.
Blir kansje motor skruing i påska da
Blir kansje motor skruing i påska da
Tiden streker ikke til.
Så bilen er blitt lagret inne inntil vidre. Vi får se om det kan bli gjort noe i løpet av sommeren. Den står vertfall tørt og godt
Så bilen er blitt lagret inne inntil vidre. Vi får se om det kan bli gjort noe i løpet av sommeren. Den står vertfall tørt og godt
Var og leitet litt i noen gamle kasser med deler i dag
Og der lå det van deler gitt. Nytt startrele og lysbryter og litt annet.
Og der lå det van deler gitt. Nytt startrele og lysbryter og litt annet.
Har fått tak i en del rustskade deler til bilen og Nesten helt nye skinnstoler
og soffa som kan leges ned til seng.
Men er dårligt med tid til bilen. Så hvis noen kommer med et bud som er høyt nok. Kan jeg vudere og selge den. Er en selvfølge at den blir bygd opp igjen. Hogge den kan jeg selv gjøre.
Bilen er godkjent med 440 og bygd om til B 200.
Alt står i vongkortet.
og soffa som kan leges ned til seng.
Men er dårligt med tid til bilen. Så hvis noen kommer med et bud som er høyt nok. Kan jeg vudere og selge den. Er en selvfølge at den blir bygd opp igjen. Hogge den kan jeg selv gjøre.
Bilen er godkjent med 440 og bygd om til B 200.
Alt står i vongkortet.
Var ikke noe respons her gitt. Den får nok bli her hos meg tenker jeg.
Vi får begyne på den når våren kommer og jeg får plass i garasjen.
Dette høres bra ut! kommer til å bli ein flott van igjen denne dåmoparman skrev:Var ikke noe respons her gitt. Den får nok bli her hos meg tenker jeg.
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Er aldri innom her lenger, så har ikke fått med meg dette gitt. Hadde ingen fjerneste anelse om at denne ble vurdert solgt. Nå har jeg selvfølgelig nok å holde på med selv, men denne må iallfall ikke bli hogd. Dersom du beholder bilen for oppussing, så er jeg sjeleglad for det, men hvis du fortsatt er usikker på framtida, så må du si ifra. Vi må ta vare på disse. Skal sjekke innom litt oftere her.
Tradesman- VanFrelst
- Antall Innlegg : 70
Bosted(fylke) : Vestfold
Van (Merke og modell) : 1976 Chevrolet Sportvan custom30, 1977 Dodge Tradesman 300, 1976 Dodge Tradesman 300 Maxi
Registration date : 08.08.2008
Joda stemmer det at jeg vuderte salg. Men er vel ikke hvem som helst som hadde fått kjøpt den da.Tradesman skrev:Er aldri innom her lenger, så har ikke fått med meg dette gitt. Hadde ingen fjerneste anelse om at denne ble vurdert solgt. Nå har jeg selvfølgelig nok å holde på med selv, men denne må iallfall ikke bli hogd. Dersom du beholder bilen for oppussing, så er jeg sjeleglad for det, men hvis du fortsatt er usikker på framtida, så må du si ifra. Vi må ta vare på disse. Skal sjekke innom litt oftere her.
Men den blir nok her
Får begynne på den til sommeren. Så får vi se tid den er på veien igjen.
Blir sommeren i år som i fjor så er det bare og holde seg i garasjen
Godt å høre! Ja, det dårlige været er iallfall godt for noe, blir mer tid til skruing. Lykke til videre iallfall, og gi beskjed om salgstankene skulle dukke opp igjen!
Tradesman- VanFrelst
Van (Merke og modell) : 1976 Chevrolet Sportvan custom30, 1977 Dodge Tradesman 300, 1976 Dodge Tradesman 300 Maxi
Ja skal gjøre det. Men det blir nok ikke noe salg. Har finni en side på nett om noen som selger rustskade deler til transman.Tradesman skrev:Godt å høre! Ja, det dårlige været er iallfall godt for noe, blir mer tid til skruing. Lykke til videre iallfall, og gi beskjed om salgstankene skulle dukke opp igjen!
Samt løkter og gummilister. Hvis du er på facebook. Så har jeg laget et forum for eire av gamle transman.
Nils otto.
moparman skrev:Ja skal gjøre det. Men det blir nok ikke noe salg. Har finni en side på nett om noen som selger rustskade deler til transman.Tradesman skrev:Godt å høre! Ja, det dårlige været er iallfall godt for noe, blir mer tid til skruing. Lykke til videre iallfall, og gi beskjed om salgstankene skulle dukke opp igjen!
Samt løkter og gummilister. Hvis du er på facebook. Så har jeg laget et forum for eire av gamle transman.
Nils otto.
Bra tiltak, jeg har meldt meg på, men aktiviteten min på facebook er som her: Altså så som så... Hva er adressa til nettsida forresten?
Tradesman- VanFrelst
Side 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Vans of Norway - Norway Van Forum :: Ditt Van prosjekt :: Legg ut bilder og skriv info om ditt Van prosjekt
Side 1 av 4