Transport av Van
4 posters
Side 1 av 1
Transport av Van
Hei, var på ferietur i Sverige ved Uddevalla for ca 2 uker siden. Da skjedde dette: toppakningen røk. Det var den ferieturen. Verkstedet i Uddevalla skulle ha ca 30000,- for skifte av toppakning, da tror jeg at jeg kjøper meg en brukt motor og skifter denne selv. Nå har jeg ett stort problem, hvordan få bilen hjem til Norge og Hamar. Er det noen der ute som vet om billig transport. Eventuelt så selger jeg bilen på rot.
ToBe- Antall Innlegg : 5
Bosted(fylke) : Hedmark
Van (Merke og modell) : Chevrolet Starcraft G-30 6,2dl 1993
Registration date : 26.06.2008
Re: Transport av Van
Okay, 30.000,- for bytte av toppakning, er mange kroner for et jobb, som vanligvis ikke tager mere en et par dager, hvis du ikke har prøvet det før!
Hvor skal den fraktes til?
Hvor skal den fraktes til?
pappa wolf- VanFrelst
- Antall Innlegg : 60
Bosted(fylke) : Nakkerud, Buskerud
Jobb/hobby : Ledig, BILER
Van (Merke og modell) : Olds cutlass
Registration date : 11.06.2008
Ja 30000,- hørtes mye ut, men det jo mye skruing + at det er veldig trangt i motorrommet, jeg skulle hatt den fraktet hjem til meg på Hamar.
hvis du kjenner nogen med en autotransporter, som er stor nok, så kan jeg stå for sjåfførjobben, evt kan vi transportere den til drammen, og så kan jeg bytte pakning for dig!
skal ikke koste dig 30.000,- haha
skal ikke koste dig 30.000,- haha
pappa wolf- VanFrelst
- Antall Innlegg : 60
Bosted(fylke) : Nakkerud, Buskerud
Jobb/hobby : Ledig, BILER
Van (Merke og modell) : Olds cutlass
Registration date : 11.06.2008
Er du ikke mdlem av falk eller viking, da kunne du vel sagt at du skulle ha bilen hjem.Men det må da kunne gå ann og få hjelpt deg på ett vis, vi bor jo bare 2 1/2 time fra Gøteborg.. skal sjekke litt opp i løpet av dagen i dag..
Kjerstin skrev:Er du ikke medlem av falk eller viking, da kunne du vel sagt at du skulle ha bilen hjem.Men det må da kunne gå ann og få hjelpt deg på ett vis, vi bor jo bare 2 1/2 time fra Gøteborg.. skal sjekke litt opp i løpet av dagen i dag..
Bli NAF medlem og få de til og frakte vanen hjem, trasig og må selge bilen på rot
Jeg er Naf medlem, dem skulle ha ca 12000,- for å frakte den hjem. Naf frakter bare bilen gratis til nærmeste verksted.
Men det ser ut som det ordner seg for transport av bilen nå, kjenner noen med trekkvogn som skal til Gøteborg med gravemaskin med det første, og han hadde ikke returlass.
Men det ser ut som det ordner seg for transport av bilen nå, kjenner noen med trekkvogn som skal til Gøteborg med gravemaskin med det første, og han hadde ikke returlass.
Bra det ordner segToBe skrev:Jeg er Naf medlem, dem skulle ha ca 12000,- for å frakte den hjem. Naf frakter bare bilen gratis til nærmeste verksted.
ToBe skrev:Jeg er Naf medlem, dem skulle ha ca 12000,- for å frakte den hjem. Naf frakter bare bilen gratis til nærmeste verksted.
Så flott at det ordner seg med bilen din.. godt og ha kjent folk man kan få til og hjelpe..
Lykke Til
Da er Chevyen hjemme, etter en laaang ferietur. Da er det bare å begynne å skru
Så fint at det gikk bra og at bilen er hjemme der den hører til..
Lykke til med skruinga, håper det blir bra nå..
Lykke til med skruinga, håper det blir bra nå..
Lykke til med skruinga, hold oss gjerne oppdatertToBe skrev:Da er Chevyen hjemme, etter en laaang ferietur. Da er det bare å begynne å skru
Side 1 av 1