Deffa 500.
2 posters
Side 1 av 1
Deffa 500.
Hei er det noen som har deffa 500 sentral lås med start spære , er det noen kos en kobler det ut når en ikke har nå koder eller nå , meiner det står på girkasen den du skal koble av men ikke siker .
Er det noen som kan hjelpe der ,
Er det noen som kan hjelpe der ,
Re: Deffa 500.
På den eneste alarmen jeg har installert (ikke Defa) så klippet jeg bare ledningen mellom tenningen og tilslaget til starteren og koblet slik at strømmen til tilslaget gikk gjennom alarmen. i så fall er det bare å finne hvor ledningen er klippet og skjøte sammen slik det var originalt.
kromfelgen- Fersking
- Antall Innlegg : 50
Van (Merke og modell) : GMC Savana AWD 2004
Registration date : 29.06.2009
kromfelgen skrev:På den eneste alarmen jeg har installert (ikke Defa) så klippet jeg bare ledningen mellom tenningen og tilslaget til starteren og koblet slik at strømmen til tilslaget gikk gjennom alarmen. i så fall er det bare å finne hvor ledningen er klippet og skjøte sammen slik det var originalt.
Ok da får æ prøve det i morgen da.
Edvin a skrev:kromfelgen skrev:På den eneste alarmen jeg har installert (ikke Defa) så klippet jeg bare ledningen mellom tenningen og tilslaget til starteren og koblet slik at strømmen til tilslaget gikk gjennom alarmen. i så fall er det bare å finne hvor ledningen er klippet og skjøte sammen slik det var originalt.
Ok da får æ prøve det i morgen da.
Takker så mye for tipset du , nå startet den som den skule nå æ koblet samen orginalledningen .
Glimrende! Betyr dette att problemet med død starter også er løst?
kromfelgen- Fersking
- Antall Innlegg : 50
Van (Merke og modell) : GMC Savana AWD 2004
Registration date : 29.06.2009
kromfelgen skrev:Glimrende! Betyr dette att problemet med død starter også er løst?
Ja nå starter den som den skal.
Side 1 av 1