Van Tilhenger..
4 posters
Side 1 av 1
Re: Van Tilhenger..
Det er vel et par som har gjort det her til lands, den gule er vel den som er mest kjent, tror det ligger noen bilder her på forumet av den.
malle- VanFrelst
- Antall Innlegg : 67
Bosted(fylke) : Gjerdrum, Akershus
Jobb/hobby : transport
Van (Merke og modell) : 65' Chevy Van/69' Chevy Van 108
Registration date : 12.06.2009
Det fins verfall 4 stk hengre i norge. El har fins. Den første jeg kan huske var det bernt som hadde etter en dodge b 300. Også en ford med ford henger. Og en gamel chevy eldre en 70 mod. Også den dere henviser til.
Mener og huske det var en som begynte og bygge sammen to stk vans og til semi etter en pic up. Og jeg mener ikke den transporteren for det var en jeg kjener som bygde.
Mener og huske det var en som begynte og bygge sammen to stk vans og til semi etter en pic up. Og jeg mener ikke den transporteren for det var en jeg kjener som bygde.
Transporteren står i Lier og er reklame for et Glassfirma , det semiprojektet kunne vert intresant å sett .
Vet det gikk en Fordvan (boggi?)bygget til semitrekker for et Møbelfirma i Drammen . en blå og hvit sak ,men lurer på om ikke denne ble vraket .
Likte denne under her .. fin "resirkulering" av noe som kansje hadde gått i pressa
Vet det gikk en Fordvan (boggi?)bygget til semitrekker for et Møbelfirma i Drammen . en blå og hvit sak ,men lurer på om ikke denne ble vraket .
Likte denne under her .. fin "resirkulering" av noe som kansje hadde gått i pressa
Side 1 av 1