Jeg er ny her
+2
TT
AMGondal
6 posters
Side 1 av 1
Jeg er ny her
Hei jeg er ny i dette forumet, har lenge ønsket å kjøpe en van og nå er ser det endelig ut som om det skal gå i orden. Har en i sikte (chvorolet lone star) som jeg skal se på i neste uke. Det er en 6 seter med sofa bak, lurer på om det er noen i Oslo område som tar på seg kunne ta på seg jobben med å flytte sofa bak i bussen og sette inn 1 eller 2 kapteinstoler for meg. Jobber i utelivsbransjen så har sjelden jeg har fritid, har tenkt å bruke den som feriebil til sommern.
Mvh
Gondal
Mvh
Gondal
AMGondal- Antall Innlegg : 2
Registration date : 02.03.2011
Re: Jeg er ny her
Håper det går i orden med kjøpet, velkommen til forumetAMGondal skrev:Hei jeg er ny i dette forumet, har lenge ønsket å kjøpe en van og nå er ser det endelig ut som om det skal gå i orden. Har en i sikte (chvorolet lone star) som jeg skal se på i neste uke. Det er en 6 seter med sofa bak, lurer på om det er noen i Oslo område som tar på seg kunne ta på seg jobben med å flytte sofa bak i bussen og sette inn 1 eller 2 kapteinstoler for meg. Jobber i utelivsbransjen så har sjelden jeg har fritid, har tenkt å bruke den som feriebil til sommern.
Mvh
Gondal
Re: Jeg er ny her
velkommen til forumet
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Side 1 av 1