Mer rust en bil
+3
TT
Diesel
Tom H
7 posters
Side 1 av 1
Mer rust en bil
skal kvitte meg med masse deler i fra denne , evt gi et bud på kjørbart deleobjekt (er ingen skyldige avgifter -skilt er levert før nyttår)- kommer til å bruke en del av interiør og tredetaljer/sideskjørt til en annen bil men siden den andre er og skal være flattaka så blir det en del gromt tilbake -motor å gear er ok stand -sitter bra vinterdekk påan + at jeg har 4 16,5 på hwitespoke til nesten gibortpris
Trenger forøvrig noe småtter som :
Svingbare understell til fram stoler
Pene Felger G30 (ikke stålfelger)... kansje bytte hele skiten i annet intresant ?
Re: Mer rust en bil
ldDiesel skrev:PM sendt
har sendt telfonnummer -bilen står i drammen ,men veldig mye snø rundt og på -skal forsøke ta no mere bilder i helga ,
http://api.ning.com/files/8EdBgUq7C9Bvy0PiblvQa9fwUcrFv27AXzZ4lG9GUg7SW7c5LOOs0zZPIczc6BKTZjxtaJ7j7v0nSsiu1LrvlCLkumhUIVAW/86_1147066673.jpgTom H skrev:
skal kvitte meg med masse deler i fra denne , evt gi et bud på kjørbart deleobjekt (er ingen skyldige avgifter -skilt er levert før nyttår)- kommer til å bruke en del av interiør og tredetaljer/sideskjørt til en annen bil men siden den andre er og skal være flattaka så blir det en del gromt tilbake -motor å gear er ok stand -sitter bra vinterdekk påan + at jeg har 4 16,5 på hwitespoke til nesten gibortpris
Pene Felger G30 (ikke stålfelger)... kansje bytte hele skiten i annet intresant ?
Tom H skrev:
TT skrev:Var noe kjent med denne vanen, er det 350 motor i den?
nei det er 6,2 diesel , bilen har bodd på gjøvik....
tror den får lov å stå der den står noen uker til gitt men jeg kom da til å fikk ut litt treverk ...
Har nettopp reg. meg som bruker av denne tjenesten, og har ikke satt meg inn i de forskjellige funksjonene men får håpe jeg gjør dette såpass riktig at noen der ute "hører" meg! Er interessert i forskjellige deler til min 93 6,2 D. Har du bl.a. høyre sideskjørt. Skulle også hatt et par røde plysh seter. Hva har du ellers og tilby? Du skulle tilfeldigvis ikke ha en brukbar gearkasse? Ring meg på 90400864, om du mener og ha noget av interesse! Heter forøvrig Willy (Wulfus blandt venner) og er og treffe på 90400864!
w-grundv- Antall Innlegg : 2
Bosted(fylke) : Tromsø
Jobb/hobby : Skipsfører
Van (Merke og modell) : Chevrolet Starcraft 6,2 D 1993
Registration date : 05.03.2011
w-grundv skrev:Har nettopp reg. meg som bruker av denne tjenesten, og har ikke satt meg inn i de forskjellige funksjonene men får håpe jeg gjør dette såpass riktig at noen der ute "hører" meg! Er interessert i forskjellige deler til min 93 6,2 D. Har du bl.a. høyre sideskjørt. Skulle også hatt et par røde plysh seter. Hva har du ellers og tilby? Du skulle tilfeldigvis ikke ha en brukbar gearkasse? Ring meg på 90400864, om du mener og ha noget av interesse! Heter forøvrig Willy (Wulfus blandt venner) og er og treffe på 90400864!
jeg "hører deg "
- Hadde i grunn tenkt å bruke setene selv , men setene er ikke 100% de trenger en god rens -ser at vinteren og fuktighet ikke har vert helt bra vurderer faktisk 4 andre stoler i stedet men bruke svingunderstellene fra orginalstolene .
Gearkassa er bra ,men ville nok ha kostet på en overhaling og forsterking med det samme kassa er ute på meteret står det 350000 -men om det har vert bytta noe i fra 91 til i dag vet jeg ikke.
Tror bilen har gått som Maxitaxi i sin barndom , ting som uttak til radio og antenner tyder på det .
Uansett ... i disse dager er det umulig å få frem bilen uten iherdig snømåking og det har jeg hverken gidd eller tid til
Tomas van skrev:ratt og nav sikler jeg på....pris?
Selve rattet er paden dårlig på .ser ut som ei bikje har gnagd på det og det er biltematrekk over ,navet er ok -Er det Grant ratt ?
Har uansett planer om å sette et nytt Grant ratt i Svarte vanen så dette kan du få meget billig
Tomas van skrev:Picture?
Dette fant jeg i Grant katalogen , tror dette er tilnærmet likt det som sitter i starchraften, men på det har de limt på no trepinner .. Koster 81 dollares og er vel noe av de rimeligste i fra den kanten , mener å huske noe likhet av disse var veldig poulære på 80 tallet -husker jeg ikke feil het de formuling france å biltisynet reiv seg omtrent i håret når man kom med noe slikt i bilen..
.og det hadde man jo for orginalrattet var det første som røk utav kjerra når den kom på gården
Hadde håpet jeg kunne kjørt bilen for egen maskin til egnet sted etterhvert når snøen har smelta ,tror nok jeg har lagt for salg litt for tidlig,men jeg skal gi bessjed .
Tomas van skrev:spiller ingen trille...har et ratt på vei i posten :-)
fra Grant ?
Hei.
Skulle gjerne ha fått kjøpt bakrutesjalusiene, bug-shield og en av gardin-båndene. Hvor mye hadde du tenkt deg for dette?
Trenger også treverket rundt instrumentene og koppholderene på midtkonsollen.. pris?
Mvh
kenneth
Skulle gjerne ha fått kjøpt bakrutesjalusiene, bug-shield og en av gardin-båndene. Hvor mye hadde du tenkt deg for dette?
Trenger også treverket rundt instrumentene og koppholderene på midtkonsollen.. pris?
Mvh
kenneth
Sportcross- Antall Innlegg : 1
Registration date : 27.03.2011
Hei!
Trenger tak-konsoll i tre over frontrute (trenger ikke bryterpanel), og begge solskjermer foran
Pris på det?
Trenger tak-konsoll i tre over frontrute (trenger ikke bryterpanel), og begge solskjermer foran
Pris på det?
Anders1990- Fersking
- Antall Innlegg : 36
Bosted(fylke) : Oppland
Jobb/hobby : Van
Van (Merke og modell) : Chevy Van G30 6,2
Registration date : 20.01.2011
Side 1 av 1