Dørlås bakdør
4 posters
Side 1 av 1
Dørlås bakdør
Her om dagen så klikket dørlåsen i bakdøra mi, det vil si knappen som en trykker inn for å åpne hang seg i "inne" posisjonen, og når eg lirket i den slik at den skulle komme ut så var det et eller annet som løsnet og datt ned i døra.
Nå kan eg da selvfølgelig ikke åpne døra, men er dette noe som lar seg ordne relativt lett ved å ta av trekket/deksel fra innsiden? Hørtes ut som en liten del som løsnet, en fjær eller lignende. Noen som har noen tips før eg går ut i kulda og begynner å skru?
Nå kan eg da selvfølgelig ikke åpne døra, men er dette noe som lar seg ordne relativt lett ved å ta av trekket/deksel fra innsiden? Hørtes ut som en liten del som løsnet, en fjær eller lignende. Noen som har noen tips før eg går ut i kulda og begynner å skru?
Re: Dørlås bakdør
Er jævlig mørkt og kaldt ute, så tror eg tar det senere i uka når eg kan låne verkstedet på jobben
Kan ikke døren åpnes innenfra?
Nurket '92- Fersking
- Antall Innlegg : 18
Bosted(fylke) : Hedmark og Vestfold
Jobb/hobby : Velferdsteknologi/hobbymusiker
Van (Merke og modell) : Cevy Starcraft 1992 G30 6,2D
Registration date : 30.10.2010
Tja, er ingen håndtak eller noe for å åpne den høyre døren, kun den spaken for å åpne den venstre etter at den høyre allerede er åpen.
Fikk endelig somlet meg til å ordne dette i går, da eg skulle innom et karosseriverksted i dag for å få pris på rep av venstre hjørne/side bak etter en påkjørsel og tenkte det kanskje var greit om døren kunne åpnes...
Oppretting og lakk kommer visst på 15-20k, glad eg ikke skal betale
Påkjørsel? Den samme plassen som blei skadet når du mistet hjulet?Oyvind skrev:Fikk endelig somlet meg til å ordne dette i går, da eg skulle innom et karosseriverksted i dag for å få pris på rep av venstre hjørne/side bak etter en påkjørsel og tenkte det kanskje var greit om døren kunne åpnes...
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Var "heldig" så det var samme side ja, så nå er den nylakket. Skal hente den på mandag.chevycamp skrev:Påkjørsel? Den samme plassen som blei skadet når du mistet hjulet?Oyvind skrev:Fikk endelig somlet meg til å ordne dette i går, da eg skulle innom et karosseriverksted i dag for å få pris på rep av venstre hjørne/side bak etter en påkjørsel og tenkte det kanskje var greit om døren kunne åpnes...
Litt flaks må man ha!Oyvind skrev:Var "heldig" så det var samme side ja, så nå er den nylakket. Skal hente den på mandag.chevycamp skrev:Påkjørsel? Den samme plassen som blei skadet når du mistet hjulet?Oyvind skrev:Fikk endelig somlet meg til å ordne dette i går, da eg skulle innom et karosseriverksted i dag for å få pris på rep av venstre hjørne/side bak etter en påkjørsel og tenkte det kanskje var greit om døren kunne åpnes...
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Jepp, nå er bilen lakkert på førersiden og mangler bare å få stripene på igjen. Snakket litt med han som gjorde opprettingen, og det viste seg at han hadde hatt både chevy og dodge van's sjøl, deriblant Space Invader van'en.
Side 1 av 1