PKK/EU-kontroll
4 posters
Side 1 av 1
PKK/EU-kontroll
Da ble jaggu G30'en godkjent i dag morges av en veldig hyggelig kontrollør hos NAF. Mangel: Venstre bremselys.
Veldig fornøyd, fikk ikke anmerkning på hengerfeste/skilt problematikken heller
Veldig fornøyd, fikk ikke anmerkning på hengerfeste/skilt problematikken heller
Re: PKK/EU-kontroll
Grattis med den! Var ikke sånn som da jeg tok Tradesman her på EU altså. Fikk ei god smørbrødliste med meg hjem da ja....
Tradesman- VanFrelst
- Antall Innlegg : 70
Bosted(fylke) : Vestfold
Van (Merke og modell) : 1976 Chevrolet Sportvan custom30, 1977 Dodge Tradesman 300, 1976 Dodge Tradesman 300 Maxi
Registration date : 08.08.2008
Det spørs akkurat hvor man godkjenner bilen
Min gikk igjennom uten reaksjon på utslitt hjelpesnekke, ca 10cm dødgang på rattet, luft i bremser, dekk uten mønster foran, og ørten markeringslys! Alt er fikset nå da, bortsett fra lysa
Min gikk igjennom uten reaksjon på utslitt hjelpesnekke, ca 10cm dødgang på rattet, luft i bremser, dekk uten mønster foran, og ørten markeringslys! Alt er fikset nå da, bortsett fra lysa
Anders1990- Fersking
- Antall Innlegg : 36
Bosted(fylke) : Oppland
Jobb/hobby : Van
Van (Merke og modell) : Chevy Van G30 6,2
Registration date : 20.01.2011
Da har ChevyVan vært på EU,
Resultat: 2er på lekk radiator og 2er på el-vindu på førersiden, henger på toppen men går tregt ned.
Ikke noe på skilt/hengefeste
Er vel å betrakte som ny på forumet selv om jeg registrerte meg for en evighet siden.
Resultat: 2er på lekk radiator og 2er på el-vindu på førersiden, henger på toppen men går tregt ned.
Ikke noe på skilt/hengefeste
Er vel å betrakte som ny på forumet selv om jeg registrerte meg for en evighet siden.
VanBox- Fersking
- Antall Innlegg : 16
Bosted(fylke) : Østlandsområdet
Van (Merke og modell) : Chevy van G20
Registration date : 01.06.2010
Jøss, aldri hørt om å få merknad for vindu som ikke fungerer! Pirkete med andre ord
Min Van hadde ikke brytere til vinduene da den var på eu engang, hehe
Min Van hadde ikke brytere til vinduene da den var på eu engang, hehe
Anders1990- Fersking
- Antall Innlegg : 36
Bosted(fylke) : Oppland
Jobb/hobby : Van
Van (Merke og modell) : Chevy Van G30 6,2
Registration date : 20.01.2011
Det er vist slik at begge vinduene forran skal være mulig å få ned.
Jeg har da fått godkjent min forrige van med helt dødt høyere vindu 2 ganger, tok ikke tak før motoren på førersiden også knela.(angrer som en hund på at jeg solgte den bilen)
Jeg har da fått godkjent min forrige van med helt dødt høyere vindu 2 ganger, tok ikke tak før motoren på førersiden også knela.(angrer som en hund på at jeg solgte den bilen)
VanBox- Fersking
Vinduet mitt på førersiden henger oppe på godviljen, da skinnen i underkant er nesten rustet vekk og eg har vært for lat til å skifte den. Har en tape-bit over bryteren for å ikke glemme meg og prøve å åpne det, og dette sa ikke kontrolløren noe på når eg var inne med bilen...
Har noen motorer liggende om du trenger
Har noen motorer liggende om du trenger
Tror jeg i første omgag får skiftet den radiatoren som har gitt meg vont i hue siden jeg kjøpte bilen, smurt opp leamikken inni døra og tatt den på etterkontroll hos NAF.
Det er slik at på et verksted er dem litt forsiktige om noe henger i redsel for å ødelegge noe som de må fikse vederlagsfritt.
Det er slik at på et verksted er dem litt forsiktige om noe henger i redsel for å ødelegge noe som de må fikse vederlagsfritt.
VanBox- Fersking
Side 1 av 1