TT`s Album
Re: TT`s Album
En lørdag i august 1996 arrangerte amcar klubben i Mo i Rana sitt første "Street Legal" med startgran som vi lånte fra ACCN for 1000 kroner. Vi kalte arrangementet for Street Car Action med akselrasjonstest og slalomsjøring. Dette var et rent klubbmesterskap og det kom faktisk en del publikum, og blant dem var det en del som ble medlem i klubben etter dette arrangementet.
Her er noen bilder fra Wheels Nat`s Norr, Umeå 2002. Jeg kjørte min 1965 Pontiac Le Mans. På hjemturen skjer det fatale,
en frostplugg lekker og Le Mansen må stå igjen i Sverige. Svensker er både hyggelige og hjelpsomme, noen jeg traff på treffet ordnet den defekte frostpluggen og helga etter hentet jeg bilen og kjørte videre til Pite Dragway.
en frostplugg lekker og Le Mansen må stå igjen i Sverige. Svensker er både hyggelige og hjelpsomme, noen jeg traff på treffet ordnet den defekte frostpluggen og helga etter hentet jeg bilen og kjørte videre til Pite Dragway.
Her er noen bilder fra bilder fra ACC Brønnøysund amcartreff i 2007. Treffet var på Torghatten camping.
Her er noen bilder av 1971 Dodge Challengern som jeg eide i 2002. Den var utstyrt med 440 motor og var i bruksstand.
Slik så den ut i gamle dager før den ble lakket orange.
Slik så den ut i gamle dager før den ble lakket orange.