Min chevy van
4 posters
Min chevy van
Her er min van en 1991 chevrolet starcraft g-30. Her er bilder fra etter innkjøp (med vinterdekk har whitespoke på sommerdekka) i full gang med litt innvendig rens (med stor hjelp fra søstra mi) var også røyka mye i denne, lufta bilen i flere uker.Ble bra etter det lukta forsvant . Har vært veldig fornøyd, men kassa ble vrang for ett år siden og har dessverre stått siden. Har bare ett gir fram og revers. Sliter også med lysa foran fulltlyse er på hele tiden og nærlysa vil ikke virke. Skal prøve å få fikset dette og få eu-godkjent den før vårmønstringen på tyrigrava 5 mai.. Må jo komme meg ditt.
Re: Min chevy van
4L80E er egentlig en ganske robust kasse.
De er el.styrte og er ganske kresene på rett info fra div følere,de trenger også rett spenning,så dårlige batt+slakk reim kan være nokk til at de går i nødmodus(kunn rev og 2 gear)
Du kan også prøve å 0 stille hjernen(koble fra batt i ca 20min)
De er el.styrte og er ganske kresene på rett info fra div følere,de trenger også rett spenning,så dårlige batt+slakk reim kan være nokk til at de går i nødmodus(kunn rev og 2 gear)
Du kan også prøve å 0 stille hjernen(koble fra batt i ca 20min)
Flott starcraft
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Har hatt to el-feil som har gjort at kassen har gått i nødmodus, den ene gangen var det ledningsbrudd på noen ledninger som går inn på koblingspunktet som sitter på torpedoveggen, den andre el-feilen var kun når det regnet og var den koblingen (rød pil på bilde)
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Takk for det chevycamp. Får ta en runde å se på det elektriske, lysa er jo ikke helt som det skal være heller. Så får en liten jobb her.
På min -92, var det relèet som hang seg opp....lite populært på E6. bytta til større - done ...hadde også noe krøll med nærlysa mens dette sto i :O....
Lars30- VanFrelst
- Antall Innlegg : 53
Bosted(fylke) : Sør-Trøndelag
Jobb/hobby : IKT-Student / Luftfart, IT, Musikk, Amcar.
Van (Merke og modell) : -92 G30 SE 6.2D Starcraft
Registration date : 12.01.2010