chevrolet van deler.selges.
5 posters
Side 1 av 1
chevrolet van deler.selges.
har masse deler til cevrolet vans . har hugget noen biler og hugger stadig nye.vi kjøper også dele/huggebiler. det ligger annonse og bilder på finn .
Finn-kode: 20243752 . bor i porsgrunn. spørsmål send mail til jglaso@online.no så kanskje vi kan hjelpe deg.
Finn-kode: 20243752 . bor i porsgrunn. spørsmål send mail til jglaso@online.no så kanskje vi kan hjelpe deg.
sheriff- VanFrelst
- Antall Innlegg : 86
Bosted(fylke) : porsgrunn
Jobb/hobby : hugging av van.salg av deler. kjøp og salg. VANDEMONTERINGEN. frakt av biler og div.
Van (Merke og modell) : chevrolet starcraft g 30
Registration date : 27.04.2009
Re: chevrolet van deler.selges.
hei. vi har nå hugget et par nye van siden sist og masse nye deler er kommet inn. se nye bilder og oppdateringen av annonsen på finn. skulle gjerne lagt ut bilder her på forumet men synes det er så mye greier for å få det til .
sheriff- VanFrelst
- Antall Innlegg : 86
Bosted(fylke) : porsgrunn
Jobb/hobby : hugging av van.salg av deler. kjøp og salg. VANDEMONTERINGEN. frakt av biler og div.
Van (Merke og modell) : chevrolet starcraft g 30
Registration date : 27.04.2009
Har dere vindusheismotorer til begge sider framme? Tror at begge mine er gåene.. Hører bare et lite klikk fra motoren når jeg trykker på knappen, men ikke noe liv...
Også skulle jeg hatt 2 innvendige spotter, som står på veggene over bakrutene. (Så dere hadde bilde av det i annonsen.)
Evt pris?
Også skulle jeg hatt 2 innvendige spotter, som står på veggene over bakrutene. (Så dere hadde bilde av det i annonsen.)
Evt pris?
Toro- VanFrelst
- Antall Innlegg : 59
Bosted(fylke) : Skien
Van (Merke og modell) : Starcraft 6.5
Registration date : 05.02.2010
Hei har en chevy tiara mod 92 . trenger lys i sjernehilmel å på sidenene invendig har di nå sont . Å bordfot.
Ang.lysa på siden.så er det 3 forskjellige der.hvilke er det du mener
Stjernehimlen på Tiara er forskjellig fra de"vanlige"til Starcraft så der kan det bli vanskeligt,mulig en kan bygge om litt innvendig,skal se på dette så fort jeg får inn Tiaran min,må bare få meg en bil nr2 å kjøre med
Stjernehimlen på Tiara er forskjellig fra de"vanlige"til Starcraft så der kan det bli vanskeligt,mulig en kan bygge om litt innvendig,skal se på dette så fort jeg får inn Tiaran min,må bare få meg en bil nr2 å kjøre med
HEI ER UTE ETTER STOLER OG SOFA :d OG STJRNE HIMMEL :d TIL GMC VANDURA :d
oysteinspo- Antall Innlegg : 3
Jobb/hobby : yrkes sjofør
Van (Merke og modell) : gmc vandura G30 6.2 1990
Registration date : 09.05.2011
Similar topics
» G30 6,5l selges evt i deler.
» deler 91 van selges
» Gmc vandura selges i deler evt hel.
» Diverse deler Selges /byttes
» 1991 chevrolet g30 starmaster selges hbo15000,-