Gangstercaps
+2
TT
chevycamp
6 posters
Side 1 av 1
Gangstercaps
En bekjent av meg har mast på meg en stund om å lage en caps til han, og siden eg holder på å pusse opp en båt til guttungen så passet det å gjøre det no.
Liker best det blanke glasset, gutta fra bt liker ikke gule lys i fronten.
Montering av trekkerør til ledningene
Bruker disse kontrollampene fra biltema. http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Bilelektrisk/Strombryter/Kontrollampe-rund/
Som glass bruker eg disse refleksene fra biltema, fjerner den svarte plasten på baksiden og varmer den sånn at eg får bøyd den i riktig bue http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Belysning/Ovrig/Reflekser-2-stk/
Da er det bare lakk som mangler, skal lakke den samtidig med at eg lakker båten. [img][/img]
Liker best det blanke glasset, gutta fra bt liker ikke gule lys i fronten.
Montering av trekkerør til ledningene
Bruker disse kontrollampene fra biltema. http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Bilelektrisk/Strombryter/Kontrollampe-rund/
Som glass bruker eg disse refleksene fra biltema, fjerner den svarte plasten på baksiden og varmer den sånn at eg får bøyd den i riktig bue http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Belysning/Ovrig/Reflekser-2-stk/
Da er det bare lakk som mangler, skal lakke den samtidig med at eg lakker båten. [img][/img]
Sist endret av chevycamp den Lør Sep 03, 2011 12:06 pm, endret 7 ganger
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Re: Gangstercaps
Pent. Eg har de samme lampene fra Biltema i min caps, men de er oransje og er ikke modifiserte på noen måte. Får håpe ikke noen klager på at det er oransje/gule lys i fronten
Detta ser jo bra ut.
Er på jagt etter en slik en til tiaran,men det florerer ikke akkurat av dem,kanskje lagen sjøl??
Er på jagt etter en slik en til tiaran,men det florerer ikke akkurat av dem,kanskje lagen sjøl??
Har laget to capser med oransje/gule lys i,den ene bilen blei stoppet av bt noen uker etter at capsen var montert og det blei jo mangellapp på lysene i capsen han fikk 3 uker på seg til å vise bilen hos biltilsynet uten oransje/gule lys/refleks i fronten.Oyvind skrev:Pent. Eg har de samme lampene fra Biltema i min caps, men de er oransje og er ikke modifiserte på noen måte. Får håpe ikke noen klager på at det er oransje/gule lys i fronten
chevycamp- Moderator
Sikkert bare vært heldig eg da, har kjørt i snart 2 år med det, og forrige eier hadde jo de samme lysene.chevycamp skrev:Har laget to capser med oransje/gule lys i,den ene bilen blei stoppet av bt noen uker etter at capsen var montert og det blei jo mangellapp på lysene i capsen han fikk 3 uker på seg til å vise bilen hos biltilsynet uten oransje/gule lys/refleks i fronten.Oyvind skrev:Pent. Eg har de samme lampene fra Biltema i min caps, men de er oransje og er ikke modifiserte på noen måte. Får håpe ikke noen klager på at det er oransje/gule lys i fronten
Planen var jo at denne skulle bli grå, men biltema sin gråe topcoat var grønnaktig
Sist endret av chevycamp den Lør Sep 03, 2011 12:07 pm, endret 1 gang
chevycamp- Moderator
Ja så det er ikke lov me gule lys i gangstercaps, men kor får en ny blanke glas da så en sliper å byge om helie greia.
Trenger ikke å gjøre noe med lysene før du blir stoppet av bt,og får mangellapp på lysene i capsen.
Går jo som regel bra, men har dei en dårlig dag så kan dei jo lage litt problemer.
Går jo som regel bra, men har dei en dårlig dag så kan dei jo lage litt problemer.
chevycamp- Moderator
Noen bilder av Chevy'er som eg har laget caps til
[img][/img][img][/img]
[img][/img][img][/img]
chevycamp- Moderator
Hva tar du for å lage gangstercaps? Med gule lys vel og merke Har kjørt tre år med gule lys i hele fronten...
Anders1990- Fersking
- Antall Innlegg : 36
Bosted(fylke) : Oppland
Jobb/hobby : Van
Van (Merke og modell) : Chevy Van G30 6,2
Registration date : 20.01.2011
Lager bare til venner og bekjente og da tar eg 2500 for dei. Det er
mye arbeid å lage disse capsene så det blir ikkje til at eg setter i gang med noe storproduksjon av capser.
mye arbeid å lage disse capsene så det blir ikkje til at eg setter i gang med noe storproduksjon av capser.
chevycamp- Moderator
Side 1 av 1