Sykkelstativ
3 posters
Side 1 av 1
Sykkelstativ
Lurte på om noen vet om noen som selger sykkelstativ for hengerfeste som passer for Van m/reservehjul på bakdøren?
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Re: Sykkelstativ
Jeg kjøpte meg tilsvarende som dette: http://www.campingworld.com/shopping/item/ladder-mount-bike-rack/42248
Hektes fast i stigen og syklene festes på høykant.
Hektes fast i stigen og syklene festes på høykant.
kromfelgen- Fersking
- Antall Innlegg : 50
Van (Merke og modell) : GMC Savana AWD 2004
Registration date : 29.06.2009
@chevycamp: Du har bare bøyd til et Biltema stativ? Hvordan er stabiliteten på det med sykler på? Du har ingen "hjelpefeste" til dør/reservehjul eller noe slikt?
@kromfelgen: Det såg ikke dumt ut, var billig og på den siden, men kjøpte du det her hjemme eller bestillte du fra statene? Begynner å bli litt knapt med tid når ferien begynner neste uke
Ellers så fant eg et rack fra Fiamma, men det koster 3650 eller noe hos forhandlere i norge...
@kromfelgen: Det såg ikke dumt ut, var billig og på den siden, men kjøpte du det her hjemme eller bestillte du fra statene? Begynner å bli litt knapt med tid når ferien begynner neste uke
Ellers så fant eg et rack fra Fiamma, men det koster 3650 eller noe hos forhandlere i norge...
Kjøpte med på ferie i Florida for en del år tilbake. Har ikke sett det her hjemme. Kanskje de som selger bobiler fører de?
kromfelgen- Fersking
- Antall Innlegg : 50
Van (Merke og modell) : GMC Savana AWD 2004
Registration date : 29.06.2009
Har ikke bøyd stativet, men kappet og sveist litt for å få den riktige vinkelen.
Stabiliteten på stativet er den samme som før ombygging, har hatt to sykler hengende på stativet, blir mer stabilt da du kan stroppe sykkelen fast i stige/reservehjuls opphenge.
Stabiliteten på stativet er den samme som før ombygging, har hatt to sykler hengende på stativet, blir mer stabilt da du kan stroppe sykkelen fast i stige/reservehjuls opphenge.
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Side 1 av 1