Reisbrev fra Texas.
5 posters
Side 1 av 2 • 1, 2
Reisbrev fra Texas.
Vi kjøpte hus i Cranfills Gap Texas i høst, så jeg tenkte jeg skulle dele litt bilder med dere.
Kjørte en runde på stedet vårt her på morran og kikket litt i bakgårder
, det bor bare 358 stykker her , men det var da noen gammelbiler.
Kjørte en runde på stedet vårt her på morran og kikket litt i bakgårder
, det bor bare 358 stykker her , men det var da noen gammelbiler.
Re: Reisbrev fra Texas.
Dette er bra sånt liker vi....mye fint å se.....blir giret på femtitaler når jeg ser slikt....må vel holde ut til sommeren 2011...da skal jeg til Chicago og kjøre route 66,,,& handle bil > back to Norway....
vantasy skrev:Hva ligger hus prisene på der...?
Jeg betalte 300 000 norske for mitt , var heldig med dollar kursen , hadde blitt 100 000 mer i dag....
Noen bilder.
300 000 er ikke dyrt akkurat....her kan en jo legge til en 0 for å få ett hus...., nå i disse finans krise tider er det vel rimelig å handle også.......vi har snakket om å kjøpe oss et sted der det er ett fint & varmt klima etterhvert....tenkte på spania & Tyrkia eller Hellas...., men hvorfor ikke USA...., da kan en slå to fluer i samme smekk....bil hobby & helse & klima....
Ja detta var flotte bilder og se.. Skulle jammen ha vært der og opplevd det selv.Men det blir vel bare med drømmen vel.
Forsett med flotte bilder til oss, kjempe morra og se de.
vantasy skrev:300 000 er ikke dyrt akkurat....her kan en jo legge til en 0 for å få ett hus...., nå i disse finans krise tider er det vel rimelig å handle også.......vi har snakket om å kjøpe oss et sted der det er ett fint & varmt klima etterhvert....tenkte på spania & Tyrkia eller Hellas...., men hvorfor ikke USA...., da kan en slå to fluer i samme smekk....bil hobby & helse & klima....
Hei
Var i Spania i fjor i påsken og besøkte svigersan , men det er mye billigere her borte , både å leve, kjøpe hus osv og ikke minst perfekt med tanke på den interessen man har.
Jeg har en blogg på facebook , registrer dere der , hvis dere er inntresert , skriver litt hver dag og legger ut bilder.
https://www.facebook.com/group.php?gid=45547473554&ref=mf
Kjerstin skrev:Ja detta var flotte bilder og se.. Skulle jammen ha vært der og opplevd det selv.Men det blir vel bare med drømmen vel.
Jo , dette er ihvertfall en gammel drøm som har gått i oppfyllelse for min del.
Og økonomisk bør det vel være realiisertbart for mange .
Skal bli mere bilder etterhvert.
Helt utrolig....har vært å surfet litt rundt omkring...siten din Spirit of Norway..., der har du gjort en kjempejobb...utrolig bra....svært mye interesant....
vantasy skrev:Helt utrolig....har vært å surfet litt rundt omkring...siten din Spirit of Norway..., der har du gjort en kjempejobb...utrolig bra....svært mye interesant....
Takker for det.
Har på grunn av helsa ikke oppdatert på en stund , skal prøve å skjerpe meg , når jeg kommer hjem igjen.
Kjørte meg en runde og tok noen bilder i dag, mye tåke her i dag og det er meldt ice storm , regn som fryser på bakken , skulle vare i fra i kveld til onsdags morgen , så jeg regner med bilen skal få stå
Det bi sekkert nok gærninga etter veien om ikke eg ska vær der og
TEXAS
Grått i dag.
Texas Longhorn.
Texas country road.
Min trofaste følgesvenn
Skikkelig oppussings objekt
Det bi sekkert nok gærninga etter veien om ikke eg ska vær der og
TEXAS
Grått i dag.
Texas Longhorn.
Texas country road.
Min trofaste følgesvenn
Skikkelig oppussings objekt
Takker for flotte bilder. Kjempe morro at vi alle her får innputt fra Over There....
Flott med den daglige dosen med input.....suger det bare til meg...."keep going the good work".....
pontchief skrev:
Artig med bilder fra Texas, herlige gamle customvans fra 70- og 80-tallet
Kjørte forbi der i går , lurer på om de bruker det som feriehus , så veldig stilt ut der.Skulle gjerne hatt tilhengerfeste på den ene der , bilene kan godt være rustfrie også , lite nedbør og fuktighet her...
Har jo masse bilder i fra "over there" , en del er fra i fjor sommer og høst.
Noen bilder i forbindelse med dove fest i nabobyen Hamilton Tx
Noen bilder i forbindelse med dove fest i nabobyen Hamilton Tx
Noen bilder i fra den fantastisk flotte nabobyen Hico, Billy the kid bodde vist nok her.
Flotte motiver , vans er jo som skapt for motiv lakkering og det vet du jo alt om
Så stilig det var i Hico....må være spesielt å være der.., så mange flotte bygninger..sånn som en har sett på filmer.....lekre biler....
Er det forresten en slags dag i året hvor en feirer byen eller delstaten..? Alle kjenner jo til 4th of july...., men om det er andre dager og...spesielle ting ellers som skjer der i løpet av året..., tenker på din by og nabobyene....
Er det forresten en slags dag i året hvor en feirer byen eller delstaten..? Alle kjenner jo til 4th of july...., men om det er andre dager og...spesielle ting ellers som skjer der i løpet av året..., tenker på din by og nabobyene....
vantasy skrev:Så stilig det var i Hico....må være spesielt å være der.., så mange flotte bygninger..sånn som en har sett på filmer.....lekre biler....
Det største her i min by er Septemberfest i begynnelsen av September hvert år , men alle disse byene har ihvertfall et stort arrangemang og da er det selvfølgelig parade , hver by har sin "prinsesse" som velges hvert år og disse er med i paradene , også de i fra nabobyene.
I begynnelsen av October hvert år , er det biltreff i nabobyen Clifton.
Du kan bruke hengerfeste fra all Dodge B-Vans fra 1971 t.o.m. 2003 fordi det er samme grunnkarroserietpontchief skrev:Kjørte forbi der i går , lurer på om de bruker det som feriehus , så veldig stilt ut der.Skulle gjerne hatt tilhengerfeste på den ene der , bilene kan godt være rustfrie også , lite nedbør og fuktighet her...
TT skrev:Du kan bruke hengerfeste fra all Dodge B-Vans fra 1971 t.o.m. 2003 fordi det er samme grunnkarroserietpontchief skrev:Kjørte forbi der i går , lurer på om de bruker det som feriehus , så veldig stilt ut der.Skulle gjerne hatt tilhengerfeste på den ene der , bilene kan godt være rustfrie også , lite nedbør og fuktighet her...
Takker for tipset Tom
Regner med at jeg får montere en ekstra oljekjøler på girboksen også , det kan bli veldig varmt her borte.
Side 1 av 2 • 1, 2