Pontchief/Per Arne Sund
+2
TT
pontchief
6 posters
Side 1 av 1
Pontchief/Per Arne Sund
Hei
Per Arne Sund her , pontchief på de fleste forum.
Jeg var da bitt av vanbassillen på 80 tallet, hadde en par vaner da, skal legger ut bilder av der etterhvert.
Jeg kjøpte en 89 Dodge conversion van i New Jersey i fjor sommer ,som jeg er veldig fornøyd med , den har rulla masse mil allerede.
Vi kjøpte hus i Texas i fjor høst , så jeg bruker bilen , når jeg er her.
Jeg er her nå og skal være til den 25 Februar.
Per Arne Sund her , pontchief på de fleste forum.
Jeg var da bitt av vanbassillen på 80 tallet, hadde en par vaner da, skal legger ut bilder av der etterhvert.
Jeg kjøpte en 89 Dodge conversion van i New Jersey i fjor sommer ,som jeg er veldig fornøyd med , den har rulla masse mil allerede.
Vi kjøpte hus i Texas i fjor høst , så jeg bruker bilen , når jeg er her.
Jeg er her nå og skal være til den 25 Februar.
Re: Pontchief/Per Arne Sund
Hei og velkommen hit også Per Arne
De fleste som driver på med amcar er, eller har vært innom vanhobbyen en eller annen gang.
Legger ut link til Texas bloggen din her også.
De fleste som driver på med amcar er, eller har vært innom vanhobbyen en eller annen gang.
Legger ut link til Texas bloggen din her også.
Takker for det
Jeg betalte 12500kr for den , kjøpte den av et eldre ektepar, har aldri vært brukt på vinteren , ser ny ut under , skal legge ut mere bilder senere.
Jeg betalte 12500kr for den , kjøpte den av et eldre ektepar, har aldri vært brukt på vinteren , ser ny ut under , skal legge ut mere bilder senere.
Hei og velkommen til forumet
Ser flott ut den vanen ja.
Ser flott ut den vanen ja.
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Min første Amcar på begynnelsen av 80 tallet var en Dodge van med sekser , hadde mye artig med den.
Hadde senere denne, lakkerte litt stæsj på panseret med sprayboks.
Hadde senere denne, lakkerte litt stæsj på panseret med sprayboks.
Var utrolig mange XV (Mosjøen) registrerte vans og andre amcars forøvrig på den tiden.
Jeg tviler på at de er i live, men jeg har ikke sjekket det opp
Fant noen flere bilder av den første vanen , innvendig og bilder i fra oppussingen , den hadde gått som varebil i Oslo.
Fant noen flere bilder av den første vanen , innvendig og bilder i fra oppussingen , den hadde gått som varebil i Oslo.
Artig med historie & bilder vedr tidligere biler en har hatt i eie..., noen andre som har noe på lur...?
Side 1 av 1