Newbie her...
4 posters
Side 1 av 1
Newbie her...
Heisann, Vanners!Jeg er en kar på snart 34 somre, og har endelig fått tak i en decent Chevy Van, nærmere bestemt en 1990 Chevrolet G30 6,2d med "conversion-tilnavnet" Aviator Navigator. jeg holder til i Nannestad, like ved Gardermoen.
Nutz- Fersking
- Antall Innlegg : 28
Bosted(fylke) : Nannestad (Akershus)
Jobb/hobby : Sjåfør/Biler
Van (Merke og modell) : 1990 Chevrolet G30 6,2d Aviator Navigator
Registration date : 10.01.2009
Re: Newbie her...
Hei og velkommen til forumet
chevycamp- Moderator
- Antall Innlegg : 556
Bosted(fylke) : sotra/Hordaland
Jobb/hobby : Truckfører/biler
Van (Merke og modell) : Chevy van G30 1994 mod
Registration date : 04.07.2008
Takk for velkomsten, Kjerstin og ChevyCamp. Jeg heter forresten Colin. :-)Fint at det er såpass variert her i forumet, både Chevy, Ford og Dodge. Helt ærlig, så er jeg ikke så veldig glad i Dodge, foretrekker Chevy og Ford, i den rekkefølgen. ;-) Menne, det er i grunn ok så lenge det er amerikansk. hehe
Nutz- Fersking
Hehe Thanx, TT. :-)Det må legges til at jeg holdt faktisk på å nappe på en Dodge i sommer, en campingregga '79 B-200 (?) til 8 lapper, var det vel. Godkjent og greier, men campinginnredninga var tatt ut. Men jeg var litt sein på avtrekkeren, dessverre.
Nutz- Fersking
he, he alt er en smakssak. Har hatt plymouth van, dodge van og chevy van, men ikke ford av en eller annen merkelig grunn. Ford lager jo coole vanerNutz skrev:Hehe Thanx, TT. :-)Det må legges til at jeg holdt faktisk på å nappe på en Dodge i sommer, en campingregga '79 B-200 (?) til 8 lapper, var det vel. Godkjent og greier, men campinginnredninga var tatt ut. Men jeg var litt sein på avtrekkeren, dessverre.
Sant nok. Egentlig så er vel hovedgrunnen til at jeg har mindre interesse for Dodge , det faktum at den ikke har (eller kanskje er veeeeldig sjelden) dieselmotor...menne, jeg syns nok utseendet er bedre på både Cheva og Ford. Fordelen med Dodgen er prisen. Jeg har inntrykket av at Dodge ligger betydelig lavere i pris enn både Cheva'n og Ford'en.
Nutz- Fersking
Er vel enig med dere gutta.. For meg er Ford best, men liker også Chevy..Chevy er det jo mere stæsj på da enn Forden..
Side 1 av 1