1989 Dodge Conversion van
3 posters
1989 Dodge Conversion van
Kjøpte denne i New Jersey i fjor sommer av et eldre ektepar som hadde brukt den , kun på sommeren.
Betalte 12500kr for den , har montert nye støtdempere på den, kjøpt Cobra walki talkie , pioneer stereo som passer der original spilleren stod,montert kaffetrakter som trakter rett i kaffekanna ,og montert caps.
Den hadde kjøleskap og microbølgeovn og ekstra batteri i fra før.
Den hadde gått 76 000 miles når jeg kjøpte den, har kjørt over 1000 mil med den i etterhånd.
Den har en 318 tbi som aldri har gått på annet enn Mobil1 syntetisk siden ny , girboks med overdrive.
Noen bilder.
Første dagen med Texas skilt.
Sjekk bumperstickeren "Legalize lutefisk" , kjøpt her i Texas
På ferja over til Galveston Island , gratis selvfølgelig
Som ny under
Betalte 12500kr for den , har montert nye støtdempere på den, kjøpt Cobra walki talkie , pioneer stereo som passer der original spilleren stod,montert kaffetrakter som trakter rett i kaffekanna ,og montert caps.
Den hadde kjøleskap og microbølgeovn og ekstra batteri i fra før.
Den hadde gått 76 000 miles når jeg kjøpte den, har kjørt over 1000 mil med den i etterhånd.
Den har en 318 tbi som aldri har gått på annet enn Mobil1 syntetisk siden ny , girboks med overdrive.
Noen bilder.
Første dagen med Texas skilt.
Sjekk bumperstickeren "Legalize lutefisk" , kjøpt her i Texas
På ferja over til Galveston Island , gratis selvfølgelig
Som ny under
Re: 1989 Dodge Conversion van
Kjempeflott & praktisk bil....fine fargekombinasjoner..eksteriør..og attpåtil DODGE.....
vantasy skrev:Kjempeflott & praktisk bil....fine fargekombinasjoner..eksteriør..og attpåtil DODGE.....
Ja, ikke sant
Mye Van for pengene må jeg si :-)
Vanimal- Fersking
- Antall Innlegg : 36
Bosted(fylke) : Nord-trøndelag
Jobb/hobby : Motor
Van (Merke og modell) : Dodge
Registration date : 28.07.2011